poniedziałek, 9 września 2013

Early autumn outfits...

 


Today I wore far too lightly outfit - I was driving to work on the bike and the cold wind reminded me that autumn is coming! For me -who likes the heat - it's not very good news. But autumn doesn’t mean only low temperature and rain, there are also also fall trends in fashion. What is for you number one during the autumn: coats, leather jackets or thick sweaters?


Dziś ubrałam się zdecydowanie za lekko - jechałam do pracy na rowerze i zimny wiatr przypomniał mi, że nadchodzi jesień. Dla mnie, która lubi ciepło, to niezbyt dobra wiadomość. Ale jesień nie oznacza wyłącznie spadku temperatury i deszczu, to również jesiennie trendy w modzie. Co jest dla Was numerem jeden podczas jesieni: płaszcze, marynarki, skórzane kurtki czy grube swetry?



stylowi.pl
 
stylowi.pl


stylowi.pl

Source / Źródło: www.stylowi.pl

6 komentarzy:

  1. No to zależy jaka ta jesień jest. Jeśli "polska złota jesień", to zdecydowanie jakaś marynarka lub elegancki sweterek. Do tego kolorowe spodnie i ładna bluzka lub T-shirt. Jeśli jesień ma kaprys, to zdecydowanie płaszcz a nawet jesionka. Pod tym ciepły sweter i...kolorowe spodnie. A co! ^^ No i kolorowe dodatki :D Berecik, szaliczek, rękawiczki. Nawet jak pada deszcz można zaszaleć o zabrać ze sobą żółtą parasolkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Last fall my absolute favorite was Leather jacket. But earlier this year I've bought a new coat, so maybe this year this item will take the first place :)

    P.S. Nice blog!)

    http://anne-sr.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. Beige and blue look so classy together! Love ur outfit proposal :D
    xoxo

    Novelstyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda stylizacja jest świetna. Masa inspiracji na przyszłe posty. :) A Twój blog bardzo kojarzy mi się z moimi początkami-miałam identyczny szablon i też specjalizowałam się w inspiracjach. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I see very much autumn inspiration :) I invite you to visit my blog, I appreciate very much.

    kisses
    duapara

    http://duapara-duapara.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń